Szeretettel üdvözlünk az élményvezetés világában.
Célunk, hogy olyan élménnyel gazdagítsuk mindennapjaidat, amelyet sosem felejtesz el.
Élményautóink segítségével a vezetés tényleges örömét élheted át. Nézz körül a Garázsban, válaszd ki, melyik autót szeretnéd és foglald le.



Ernest Hemingway szerint mindössze három igazi sport létezik: a bikaviadal, az autóversenyzés és a hegymászás. A többi csupán játék.

Egyet kell értenünk vele, de jobban illik hozzánk, ha a „bull”, inkább „red”, és nem élő bika a viadal alanya.

A hegymászókat meg ugye tiszteljük, de a motorsport, az autóversenyzés, az lenyűgöző!

Mit kínál neked a Formula Race Taxi élményvezetés csapata?

Az egyetlen célunk, hogy kivételes formula élményvezetést, formula élményautózást nyújtsunk Neked, függetlenül a kiválasztott versenyautó típusától.

Amikor testközelbe kerülsz  „A” versenyautóval, akkor érted meg igazán a különbséget, a vezetés és a közlekedés között.

Szeretnéd megtapasztalni ugyanazt, amit a világbajnokok, amikor a pályán vannak?

Ha igen, érdemes próbára tenni magad egy formula élményvezetéssel, (Red Formula Matalex Honda) az Euroringen, egy igazi versenyautó volánja mögött.

A kormánykerék eltávolítása után a Formula-1-es konstrukciókhoz hasonlóan ebben az autóban is szinte nyújtott lábbal, majdnem fekvő helyzetben kell elhelyezkedned, mindössze néhány centiméteres távolságban a pálya aszfaltjától.

Ilyen testhelyzetben az otthoni családi autót biztosan nem lehet működésre bírni, na de itt egy Red Formula élményvezetéséről van szó!

Szerencsére a pedálkiosztás megegyezik egy személyautóéval, balról jobbra kuplung-, fék- és gázpedál. A pedáloknak, mivel igen szűkös a hely, rendkívül kis felületük van, de a gázpedálon elhelyezett peremezése miatt nem tud lecsúszni a lábad.

Mi a legjobb dolog a formula élményvezetésben?

Legtöbben egyből rávágnák: a sebességről kell szólnia, nemde?  

Igaz, a száguldás csodás érzés, de az igazi kihívást a versenyvonal megismerése, kiszámítása és a kanyarok legyőzése a legnagyobb sebességgel.

A lényeg: figyelj a kanyarok optimális ívére, nyugodtan nyomj padlógázt, a féket pedig taposd rendesen, ne csak simogasd!

Miután megtapasztaltad az együléses formula élményvezetés izgalmát, a Forma 1-et már teljesen más szemmel fogod nézni.

Tapasztald meg a Formula Renault vezetését profi pilótával!

Miután beülsz, a pilótafülkébe a biztonsági öv szorosan rád tapad a motor feldübörgése biztosan beindítja szervezeted adrenalin működését. Ebben a könnyű szénszálas alvázú versenyautóban, - amely képes 3,9 másodperc alatt elérni 100 km/ óra sebességet, - induláskor minden bizonnyal eláll a lélegzeted!

A gyorsulás frenetikus!

A pilótától meg tudod tanulni a Formula Renault vezetését, a pálya versenyvonalát, a kormányzást, a különböző vezetési helyzetekre való helyes reakciót, a lapátváltás lényegét.

A versenypályán eltöltött időre és a Formula élményvezetésre, vagy a Formula élményutazásra mindig emlékezni fogsz.

Formula élményvezetési kupon

Formula Race Taxi élményvezetés csapata visszavár téged és barátaidat, családodat, ismerőseidet.

Iratkozz fel hírlevelünkre, ígérjük, hogy mindig izgalmas, érdekes és nem utolsó sorban naprakész információkat küldünk neked.
Ja és ha feliratkoztál hírlevelünkre, vedd igénybe Formula élményvezetési kuponunkat!  

 
Euroring

Mit érdemes tudni az Euro-Ringről?
Az Euroring a profi autóversenyzők igényeit is képes kielégíteni, egyszóval akkor válaszd első körben az Euroringet, ha úgy érzed, hogy már elbírsz egy technikásabb vezetést igénylő ringgel.
A kanyarok egy része annyira gyors, hogy ahhoz, hogy sikeresen bevedd az íveket, bizony szükséges a technikai tudás, tapasztalat.
A jó hír viszont az, hogy a rázókövek igen laposak, ezért bátran használhatod, hogy szép íveket autózz anélkül, hogy az autó felfüggesztése megadná magát.   



Az Euroring 2.750 méteres hosszából a célegyenes 330 méter, ahol akár 140km/órás csúcssebességet is elérhetsz, Formula versenyautóval még túl is szárnyalhatod. Budapestről sem kell messze menned, csupán 52 km-t kell autóznod az M5-ös autópálya mentén, Örkény határáig, és már ott is vagy.
 
 

Élményvezetés az Euroringen?

Válassz autóink közül!

Formula versenyautókkal, vagy a lenyűgöző Nissan GT-R- el, netán a Chevrolet Camaro a szimpatikusabb, vagy a Dodge Charger –rel izgalmasabb lenne a versenypályán?

Nehéz döntés, de, ha van kedvenced nem kérdéses a választás.

Egy azonban biztos, bármelyik gépszörny mellett döntesz is, csapatunk a Formula Race Taxi vár téged élményvezetésre az Euroringen!

Azt tudnod kell, hogy az Euroring egy nagyon technikás pálya.
Sok, egészen lassú visszafordító, három-négy kanyarból álló kombinációs pályarész előzi meg a gyors, bevállalós részeket.

Érdemes néhányszor áttanulmányoznod a pálya vonalvezetését, így élőben nem lesz teljes mértékben ismeretlen a ring.

A Nissan GT-R, azaz a Godzilla, az egyik legcsodálatosabb teljesítményű autó.

Ha alattad egy lenyűgöző Nissan GT-R van, annak képességeivel az első kör után először biztosan   izzadni fog a tenyered, és hevesebben fog verni a szíved.


Egy kis G nem árt ugye?

A Formula Renault versenyautó profi pilótája mögött a gyors kanyarokban akár a 4 G terhelés érzését is megtapasztalhatod élményautózással az Euroringen.

Szénszálas karosszéria test, teljes aerodinamika, lélegzetelállító gyorsulás  ez az élményautózás az Euroringen!

Oszd meg ezt az adrenalint fokozó érzést családoddal, barátaiddal, lepd meg őket, vásárolj élményautózást ajándékba.

Hidd el meg tudsz állni!

Élményvezetéssel az Euroringen pár kör után megtanulod kezelni ezeknek az autóknak félelmetes erejét,  mérhetetlen kanyarstabilitását, amit egy utcai autónál sosem fogsz megtapasztalni.

Szinte hihetetlen, de nagyobb tempóról is gyorsabban és rövidebb úton is meg lehet állni.

A Camaro vezetését már csak azért is ajánlatos a kipróbálnod, mert, ki tudja hova sodor az élet?

Szeretnél U-2 kémrepülőgép üldöző lenni?

Az Amerikai  légierő Chevrolet Camaro SS üldözőket használ, az U-2 kémrepülőgépek sikeres leszállásához. Az U-2 kémrepülők speciális felépítésük miatta a pilóták nem látnak ki akadálytalanul a gépből, ezért a leszálláshoz szükségük van egy gyors autóra és persze egy profi pilóta segítségére.

Kell ennél több?

A Dodge Chargera rajongók szerint a „Tábornok” vezetése: szórakoztató, izgalmas, agresszív, gyors és hi-tech.

A Dodge Charger masszív, ám mégis stílusos izomautó. Rendkívül nagy teljesítményű és hatékony.  Vezesd autópályán vagy versenypályán, a különféle funkcióknak köszönhetően a jármű biztonságos és páratlan vezetési élményt nyújt.

Az autó te magad vagy?

Saját határaid kitolódnak, fokozod a tempót, gyorsítás-lassítás, az autó azonnal reagál akaratodnak, eggyé válsz az autóddal.
Ez az „élményvezetés” az Euringen!
 
Élményautózás ajándékba?

Mit vegyek? Teszed fel a kérdést magadnak minden jeles ünnepnap előtt. Mindig a körmödre ég az ajándékozási idő. Az utolsó nap igazán jó ötlet hiányában, elrohansz valahova, hogy vegyél „valamit”.
Nem muszáj ennek így lennie!
Ha igazán „ütős” ajándékot szeretnél adni, hidd el, ha élményautózást veszel ajándékba a siker garantált lesz.

Élményvezetés kupon?

Még szép! Ha érdekelnek a legfrissebb hírek, információk, visszavárunk téged, iratkozz fel hírlevelünkre, így az élményvezetési kupon is jár neked.

A Nissan GT-R nem más, mint egy teljesítmény szörnyeteg, vagyis a Godzilla!

2008-ig az Egyesült Államokban még illegális volt a használata, állítólag azért, mert „rohadt” gyors volt ahhoz, hogy a rendőrség elkapjon egy Nissan GT-R tulajdonost.
A Godzilla név abszolút illik az autóra, de soha nem fogod megérteni, miért, amíg a kormánya mögé nem kerülsz!

Vonzanak a gyors autók és a nagy sebesség?

Akkor nincs más dolgod, csak megrendelni weboldalunkon Nissan GT-R vezetését az Euroringen, ahol megtapasztalhatod, hogy a Nissan GT-R egy élményvezetés.

 
 

A Nissan GT-R egy 3,7 literes biturbó V6 –os motorral  és 550 lóerővel rendelkezik.

És ha ez nem hangzik lenyűgözőnek, akkor az a tény, hogy a Nissan GT-R V6 villámgyors kétkaros tengelykapcsolóval és teljeskerék-meghajtású rendszerrel párosul már igen, ugye?

Ez nem csak egy motor!

Erről a Nissan GT-R vezetésével az Euoringen te is meggyőződhetsz, amikor a versenypályán rovod a köröket és megtapasztalod a lóerőt, a gyorsulást és a G-erőt!

A versenypályán elsajátított jó technikák hasznosak lehetnek, ha a Nissan GT-R utcai vezetést választod.

A Nissan GT-R utcai vezetése bebizonyítja, hogy egy igazi szuperautó, valós körülmények között is kiváló teljesítményt képes nyújtani nem csak a versenypályán.

A vezetés művészete abban rejlik, hogy képes legyél a megfelelő pillanatban megválasztani és alkalmazni a megfelelő vezetéstechnikát a Nissan GT-R utcai vezetésénél.

Autópályán Nissan GT-R élményvezetés?

Az ám a kihívás!

A versenypályán egyedül vagy, figyeled a kanyarokat, az íveket, az a célod, hogy a lehető legnagyobb sebességet érd el az autóval, anélkül, hogy kisodródnál a pályáról.

Autópályán, vagy versenypályán vezetni egy Nissan GT-R-t óriási különbség!

Teszteld vezetői tudásodat

Az autópályán nem vagy egyedül, előtted, melletted, autók közlekednek, méghozzá Opel, Dacia, egy-egy Audi, vagy BMW. A legtöbbjük ugye nem versenyautó.

Egyedül te vezetsz Nissan GT-R-t, ami 2,9 másodperc alatt felgyorsul 100 kilométeres sebességre, mégis erősnek kell maradnod, hogy ellenállj az erőnek. (Mert az erő veled van..)

A Nissan GT-R utcai vezetése során tudod igazán tesztelni vezetői képességeidet, vezetéstechnikai tudásodat.

Teszteld a Nissan GT-RT-t, próbáld ki a Godzillát versenypályán és autópályán is!

Iratkozz fel hírlevelünkre és vedd igénybe a Nissan GT-R élményvezetés kupont!

 

 
AJÁNLATAINK


Hírek az élményvezetés világából


Amit a Hungaroring megépüléséről tudni lehet, röviden

A Hungaroring autóverseny-pályája megnyitójára 1986. március 24-én került sor.

TOVÁBB
Női versenyzők a Forma 1-es pályán? (2.rész)

Maria Teresa de Filippis volt az úttörő, ha a Formula 1 női sofőrjeit nézzük, de más híresség vált női sofőrök is követték őt.

TOVÁBB
Női versenyzők a Forma 1-es pályán?

Az autóversenyzés egy férfias sport, ám van a női sofőrök is sokszor ugyanolyan jól teljesítenek a hétköznapi életben, mint az erősebbik nem képviselői.

TOVÁBB

Hírlevél feliratkozás